Armor: Magas fizikai védelem, alacsony mágikus védelem (intelligencia alapú karaktereknek ajánlott). • Garment: Magas mágikus védelem, alacsony fizikai védelem (erő alapú karaktereknek ajánlott). • Protector: A kettő közti átmenet, kiegyenlített fizikai és mágikus védelem (köztes karaktereknek ajánlott).
Set bónuszok (ha csak az adott páncéltípus elemeit viseled): • Csak armor tárgyak: nincs bónusz. • Csak protector tárgyak: -10% manafelhasználás, +10% mozgási sebesség. • Csak garment tárgyak: -20% manafelhasználás, +20% mozgási sebesség.
Armort és protectort lehet egymással vegyesen hordani. Garmentet nem lehet semmivel keverni.(ha valaki garmentet visel és váltani szeretne akkor meztelenre kell vetkőznie, az új ruhák felvétele előtt).
A tulajdonság pontokat óvatosan osszátok. Figyeljetek az egyensúlyotokra (balance). Köztes karival nem igazán lehet megélni, ideális elosztás lehet a 2/1 arány, annak függvényében, hogy erő vagy intelligencia alapú karaktert választotok. |