Degree (Fokozat): Az alkímiánál használandó Lucky powder szintjének meghatározásához használandó. • Phy. Damage (Fizikai sebzés): A fizikai sebzés értékhatárai fegyvereknél. • Mag. Damage (Mágikus sebzés): A mágikus sebzés értékhatárai fegyvereknél. • Parry (Hárítás): Minél magasabb, az ellenfél sebzése annál közelebb esik a minimum értékhez. Pl: ha egy fegyver sebzése 100~150, és magas a hárítás értéked, akkora a sebzés közelebb lesz a 100-hoz mint a 150-hez. • Attack Rating (Támadó érték): A Hárítás ellentéte. Minél magasabb a támadó érték, annál nagyobb az esély a magasabb sebzésre. • Block (Blokk): Minél magasabb a egy pajzs Blokk értéke, annál nagyobb az esély a támadás kivédésére. • Durability (Tartósság): A páncél/fegyver tartósságát adja meg, hogy a fegyver meddig használható mielőtt javítani kellene. • Critical (Kritikus sebzés): Minél magasabb egy fegyver Critical értéke, annál nagyobb az esélye kritikus sebzésre. • Attack Distance (Hatósugár): Mennyire kell közel/messze lenni a karakternek, hogy meg tudja támadni az ellenfelet. • Phy. Absorb (Fizikai elnyelés): Megmutatja, hogy hány % fizikai sebzést fog elnyelni az adott tárgy. • Mag. Absorb (Mágikus elnyelés): Megmutatja, hogy hány % mágikus sebzést fog elnyelni az adott tárgy. • Phy. Reinforce (Fizikai megerősítés): Minél magasabb az érték, a fizikai sebzés annál nagyobb mértékben fog növekedni egy sikeres upgrade-elés után. • Mag. Reinforce (Mágikus megerősítés): Minél magasabb az érték, a mágikus sebzés annál nagyobb mértékben fog növekedni egy sikeres upgrade-elés után.
Kék tárgy-módosítók:
• Str x Increase: Hozzáad x értéket a karakter Erő tulajdonságához. • Int x Increase: Hozzáad x értéket a karakter Intelligencia tulajdonságához. • Reduce status: Adott %-kal csökkenti az abnormális státusz időtartamát. • Immortal: Ha az upgrade kudarcot vall, meggátolja a tárgy eltörését (elvesztését). • Steady: Ha az upgrade kudarcot vall, meggátolja a tárgy tartósságvesztését. • Lucky: Megnöveli a sikeres upgrade valószínűségét. •Astral: Ha egy tárgy +4 értékű, és található ilyen módosító rajta, akkor meggátolja egy sikertelen alkémia után, hogy az adott tárgy +4-ről visszaessen 0-ra. • Repair Invalid: A tárgy nem javítható, ellenben a Tartósság sokkal magasabb a normálisnál. Az Immortal, steady és lucky módosítók számszerűen meghatározott ideig jók, amikor elérik a 0-t, eltűnnek. Pl: Steady(2Time/Times) eltűnik két sikertelen upgrade után. |